poloha.png, 3,3kB SÁL 1 - Body & Mind
Galerie Florián, Havlíčkovo náměstí, Písek
poloha.png, 3,3kB SÁL 2 - Aerobní cvičení
SOU Komenského, Písek

Silueta fitness
773 797 495, 773 797 494
info@siluetafitness.cz

Články, zajímavosti, informace


hanka-min.jpg, 18kB

Jak jsem zhubla 27 kg
Ideální kombinací stravy, práce s tepem, vlastní dřiny… jsem dosáhla něčeho, v co už jsem vůbec nedoufala. Zkuste to taky. Jde to! Jen začít a vydržet!   VÍCE>>>

clanky-iqniter.jpg, 14kB

IQniter – Už žádné tápání.
Při používání iQniter softwaru, jsme schopni Vám nabídnout velmi efektivní trénink. Unikátní Suunto duální hrudní pás a zprávy z každého Vašeho tréninku – pojďme postupně sledovat a zaznamenávat vaše zlepšování.   VÍCE>>>

mereni-tela.jpg, 12kB

Měření složení těla
Zajímá Vás složení Vašeho těla? Zajímá Vás, jak rychlý máte metabolismus? Hubnete a chcete detailně sledovat svoje výsledky? Chcete vědět, jestli ztrácíte vodu anebo doopravdy "odchází" čistý tuk?   VÍCE>>>

pravidelny-pohyb-min.jpg, 2,6kB

Co dokáže pravidelný pohyb?
Jestliže se budete hýbat, bude Vaše tělo plné energie a síly - fit, budete optimističtěji nahlížet na různé životní situace. Nebudou Vás bolet záda, nezadýcháte se při výstupu do prvního patra, nebude Vás bolet hlava, nebudete nervózní.   VÍCE>>>

aerobni-zona-min.jpg, 2,9kB

Aerobní zóna a podrobný výpočet
Cvičení můžeme nazývat aerobním za předpokladu, že organismus pracuje při určité intenzitě - tepové frekvenci, ve které dokáže jako zdroj energie zpracovat cukry. Zároveň cvičení dostává prostřednictvím krve dostatečné množství kyslíku. Tělo pracuje v aerobní zóně při 60 - 80 % maximální tepové frekvence.   VÍCE>>>

zdrava-strava-min.jpg, 4,7kB

Co jíst před a po cvičení
Už několik hodin před cvičením nejíte, aby se Vám lépe hýbalo, a nic k jídlu si nedáte ani po sportu, protože nechcete nabrat to, co jste pracně vypotili. Všechno špatně! Riskujete zdraví a paradoxně i další kila nadváhy.    VÍCE>>>

clanky-carnitin.jpg, 14kB

L-Carnitin
L-Carnitin přenáší mastné kyseliny na místo jejich spalování do energetických center buněk tzv. mitochondrií a tím podporuje tvorbu energie z tuků. Podílí se na celkové energizaci organismu a výrazně přispívá k redukci nadváhy, podporuje srdeční a mozkovou činnost, zlepšuje fyzickou a psychickou výkonnost.   VÍCE>>>

clanky-voda-mini.jpg, 24kB

Voda
Neuvěřitelně jednoduché.
Chcete být zdraví?
O vodě jinak, než jsme zvyklí.   VÍCE>>>

clanky-cholesterol-mini.jpg, 2,4kB

Cholesterol
Cholesterol je látka tukové povahy. Pro organizmus je nezbytná, protože je součástí každé naší buňky, je základní stavební jednotkou pro některé hormony a pro tvorbu žlučových kyselin. Tělo si cholesterol z větší části vyrábí samo v jaterních buňkách.   VÍCE>>>

clanky-zakysane-vyrobky-mini2.jpg, 1,9kB

Zakysané výrobky
Stres, nekvalitní strava, kouření, přibývající věk, léčba antibiotiky - to vše má nepříznivý vliv na stav naší střevní mikroflóry. Aby náš organismus správně fungoval, je třeba bakterie střevní mikroflóry udržovat v rovnováze, to znamená, mít ve střevech stejný počet přátelských a nepřátelských bakterií.    VÍCE>>>

clanky-vzkazy-mini.jpg, 3,6kB

Vzkazy zdravým ženám
Tyto úžasné rady, jsem dostala od své kamarádky - klientky Siluety. A tímto jí za ně moc děkuji.
Máme je vystaveny na nástěnce, a protože přibývá zájemkyň o jejich zaslání, rozhodla jsem se tak učinit touto formou.    VÍCE>>>

Silueta fitness - cvičení pro zdraví a energii

773 797 495, 773 797 494; info@siluetafitness.cz